Jäseneksi liittyminen

Jäseneksi voivat liittyä kaikki jääkiekon parissa toimivat huoltajat, fysioterapeutit ja hierojat, joilla on halu kehittää huoltohenkilökunnan arvostusta jääkiekossa. Jäseniksi voivat siis liittyä niin huoltajan uransa alussa olevat kuin alan varsinaiset konkarit.

Jäseneksi voivat liittyä jääkiekossa toimivat huoltajat, fysioterapeutit ja hierojat.

Jäsenhankinta on lähtenyt hyvin käyntiin. Jo moni jääkiekon asiantuntija on liittynyt yhdistyksen jäseneksi. Lisää jäseniä kuitenkin tarvitaan. Kerro Suomen Jääkiekkohuoltajat ry:stä myös kaverillesi.

Toivomme, että mahdollisimman moni huoltaja, fysioterapeutti ja hieroja liittyisivät Suomen Jääkiekkohuoltajat ry:n jäseneksi. Näin pystymme kehittämään yhdistyksemme toimintaa!

Jäsenmaksu on 20 euroa / vuosi.

Lisätietoja yhdistyksen asioista saat hallituksen jäseniltä!

Liity jäseneksi allaolevalla lomakkeella. Luethan ensin SJH:n säännöt.

Liity SuomenJääkiekkohuoltajat ry:n jäseneksi

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.