NÄIN ALKOI SUOMEN JÄÄKIEKKOHUOLTAJAT RY:n TAIVAL!

09/2004

Arvoisat kollegat!

Kuten tiedämme, on Suomi yhdistysten luvattu maa. Jääkiekkohuoltajilta tälläinen yhdistys on puuttunut, mutta asia korjaantui viime keväänä, kun perustettiin SUOMEN JÄÄKIEKKOHUOLTAJAT RY. Yhdistys perustettiin keväällä 2004 Tampereella ja perustavassa kokouksessa olivat läsnä Esa Maunula, Neka Haapanen, Olli Ceder ja Hannu Soro. Yhdistys on jääkiekon parissa toimivien huoltajien, fysioterapeuttien ja hierojien yhteinen järjestö. Yhdistyksen säännöt ovat parhaillaan rekisteröitävänä Patentti- ja rekisterihallituksessa.

Ensimmäsiä toimia ovat yhdistyksen toiminnan käynnistäminen ja jäsenhankinta. Yhdistys tulee järjestämään jäsenilleen koulutusta ja erillaisia tapahtumia sekä pyrkii erillaisin toimin lisäämään jäsenistönsä arvostusta jääkiekossa. Yhdistys lähestyy jäseniään jäsenkirjeiden ja nettisivujen avulla.

Hallitus on kokouksessaan 30.6.2004 päättänyt

1. aloittaa jäsenhankinnan syksyllä 2004