Toimintakertomus 2021

Suomen Jääkiekkohuoltajat ry. on perustettu vuonna 2004 jääkiekkohuoltajien, hierojien ja fysioterapeuttien yhteiseksi järjestöksi. Suurin osa yhdistyksen jäsenistä on jääkiekon parissa eri tasoilla toimivia huoltajia. Toimintavuosi 2021 oli  yhdistyksen seitsemästoista.

Yhdistyksen toiminta on vuonna 2021 ollut lähes pysähdyksissä. 09.03.2020 pidetyn vuosikokouksen ja siinä päätettyjen uusien tavoitteiden jälkeen alkoi koronapandemia, joka pysäytti lähes kaikki toiminnot suomalaisessa yhteiskunnassa – niin myös yhdistyksemme toiminnan. Hyvät ajatukset siis jäivät toteutumatta.

Suomen Jääkiekkohuoltajat ry:n vuosikokous pidettiin maanantaina 17.12.2021 sähköpostikokouksena.  Vuosikokoukseen osallistui noin 8 yhdistyksen jäsentä. Kokouksen puheenjohtajana toimi Hannu Soro ja sihteerinä Hemmo Järä. Pöytäkirjantarkastajina toimivat Kari Järvinen ja Kari Eriksson.

Erovuorossa olivat Kari Järvinen ja Niko Kuisma. Lisäksi Marko Hono erosi hallituksen jäsenyydestä 14.01.2021.

Päätettiin valita Kari Järvinen ja Seppo Ylitalo hallituksen jäseniksi 2021-2022 sekä hallituksesta eronneen Marko Honon tilalle Jari Virtanen vuodeksi 2021.

Kokouksessa hyväksyttiin vuoden 2020 toimintakertomus ja tilinpäätös sekä myönnettiin vastuuvapaus tilivelvollisille. Päätettiin, että vuodelle 2021 ei hyväksytä toimintasuunnitelmaa eikä tulo- ja menoarviota. Lisäksi päätettiin, että jäsenmaksuja ei peritä vuodelta 2021.

Toiminnantarkastajiksi valittiin Kari Eriksson (varsinainen) ja Niko Kuisma (vara).

Hallituksen kokouksia ei vuonna 2021 järjestetty.

Toimintavuoden 2021 aikana ei jäsenmaksuja peritty.

Toimintavuoden 2020 alussa oli kirjoilla noin 200 jäsentä, joille hallitus lähetti helmikuussa 2020 kirjeen.

Jäsenyys

Suomen Jääkiekkohuoltajat ry. on ollut toimintavuonna Suomen Jääkiekkoliitto ry:n jäsen.

Yhdistyksen kotisivut ja facebook

Suomen Jääkiekkohuoltajat ry:n kotisivut ovat osoitteessa www..sjh.sporttisaitti.com. Kotisivujen ja Facebookin päivitys on ollut toimintavuoden aikana satunnaista.

Yhdistyksen talous on vuoden 2021 lopussa edelleen vakaalla pohjalla, vaikka tuloja ei toimintavuoden aikana ole ollut.